02:25 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حقوقی ها

انتقاد از عدم غربالگری سهامداران و معضل سینگال فروشی / معرفی نرم افزار جدید
نماد برتر- سرپرست امور اعضا شرکت بورس از عدم غربالگری سهامداران در شرکت های کارگزاری انتقاد کرد و گفت: برخی با گذراندن دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی ، سینگال فروشی می کنند .
تحلیلی از عبرت بورس ۹۹ برای سیاستگذاران و سرمایه گذاران
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بررسی بورس در سال جاری گفت: سرمایه گذاری واقعی برای سیاست گذاران کلان و سهامداران، آشنایی اصولی با مهارت حضور در بازار و ایجاد و تقویت قدرت تحلیل است.
دولت بورس را سیاسی کرد/ عرضه سهام عدالت و فروش حقوقی ها موجب ریزش‌ شد
نماد برتر- نماینده مجلس با اعلام نقش دولت در ریزش شاخص بورس از طریق سیاسی کردن مسائل و قیمت های دستوری و حمایت از شرکت‌های بزرگ دولتی و حقوقی، راهکار بهبود شرایط را اعلام کرد.
نتیجه جلسه فوری برای حمایت بورس: وعده عدم دخالت دولت و مخالفت با مواضع وزیر
نماد برتر- جلسه فوری نهاد ریاست جمهوری برای حمایت از بورس با وعده جهانگیری به عدم دخالت دولت، ثبات مقررات به دلیل حضور ۴۰ میلیون سهامدار ، درخواست از حقوقی ها ،مخالفت تلویحی با مواضع وزیر صنعت و... برگزار شد.
وزیر صنعت از قیمت گذاری دستوری فولاد عقب نشینی کرد / رفع نگرانی سهامداران
نماد برتر- نایب رئیس مجلس از عقب نشینی وزیر صنعت حاشیه ساز در قیمت گذاری دستوری فولاد در بورس کالا خبر داد و گفت : وی تعیین سقف قیمتی برای فولاد را رد کرده است.
تحلیل نماینده مجلس خبرساز از وضعیت بورس + توصیه به حقوقی ها !!!
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که اخیرا" با اعلام پیشنهادی درباره دریافت مالیات جدید ، خبر ساز شده بود ضمن تحلیل گذشته و حال بورس ، توصیه ایی هم به شرکت های حقوقی کرد!!!
دلایل ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی
نماد برتر- روند فرسایشی بازارسهام امروز هم با رشد تنها ۶۴ نماد و به چند دلیل تکرار و منجر به ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی شد.
پیش بینی این هفته بورس و گروه های بزرگ و کوچک و چند صنعت
نماد برتر- وضعیت این هفته بورس و گروه های بزرگ و کوچک و چند صنعت با بررسی آخرین رویدادهای موثر بر بازار سهام توسط یک کارگزاری پیش بینی شد .
پیش بینی این هفته بورس و معرفی گروه های احتمالی مقبول بازار
نماد برتر- وضعیت این هفته بورس با تکیه بر آخرین متغیرهای اقتصادی داخلی و خارجی و معرفی گروه های احتمالی مقبول بازار از سوی یک کارگزاری پیش بینی شد .
۷ عاملی که منجر به تمایل حقیقی ها به سهام کوچک شده
نماد برتر- کارشناس بازارهای مالی دلایل روآوردن حقیقی ها به سمت سهم های کوچک و عدم واکنش قیمت سهام شرکت های بزرگ به جهش قیمت های جهانی و تغییرات مثبت بنیادی را برشمرد.
خوش بینی آرامش بازار و پیش بینی شرایط کلی سهام بزرگ و کوچک و تک نمادها
نماد برتر- یک کارگزاری با بررسی آخرین متغیرهای موثر خارجی و داخلی و اعلام خوش بینی به بازگشت آرامش به بازار، شرایط کلی سهام بزرگ و کوچک و تک نمادها را پیش بینی کرد.
ریزش بورس منطقی نیست / انتقاد از بازارگردانی و حقوقی ها / کف جدید شاخص
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه از نگاه منطقی و اقتصادی، بازار نباید ریزش داشته باشد از شیوه بازارگردانی انتقاد کرد و گفت: بورس از ابهامات زیاد و عدم ثبات رنج می برد.
جستجوی همگانی برای شناخت دلایل سقوط ۵۵ هزاری شاخص + چند عامل ضعیف
نماد برتر- سقوط دور از انتظار ۵۵ هزار واحدی شاخص و افت قیمت ۲۹۰ سهم بورسی ، موج تازه ایی از نگرانی ها را ایجاد کرد و در نبود دلیل یا دلایل متقن ، همه فعالان در حال جستجو برای ریشه وضعیت امروز بازار هستند.
فرصت و تهدید سهم ۸ برابری بورس در لایحه بودجه سال آینده !
نماد برتر- تحلیلگر بازار سرمایه ، فرصت و تهدید برنامه سال آینده دولت در تامین مالی دولت از طریق بورس با افزایش ۸ برابری را بررسی کرد.
اثر خنثنی ترور دیروز و دلایل بهبود اوضاع بازار سهام / انتظار از فعالان حقوقی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اعلام اینکه ترور دیروز ، اثری بر روند بورس ندارد ، دلایل بهبود اوضاع بازار سهام را اعلام کرد و از حقوقی ها خواست اطمینان را به بازار برگردانند.